Jak dodać firmę na LinkedIn? Jakie korzyści daje prowadzenie konta na LinkedIn?
Tworzenie nowej firmy wymaga od nas nie tylko dopełnienia formalności, lecz także odpowiedniej reklamy, dzięki której przedsiębiorstwo stanie się popularne. Funkcjonowanie wielu firm zależy przede wszystkim od zainteresowania klientów. Jeśli biznes nie zostanie wypromowany ilość osób, które zwrócą na nas uwagę, będzie niewielka. Jednym z ważnych elementów jest dodanie firmy na LinkedIn. Jak należy, to zrobić i jakie korzyści można osiągnąć?
Firma na LinkedIn – jak dodać?
Każdy właściciel firmy, któremu zależy na popularności i budowaniu dobrych relacji z klientami, musi zadbać o to, aby jego przedsiębiorstwo było rozpoznawalne. Często jest to świetne rozwiązanie dla firm, które dopiero, co zostały założone.
Jeśli zdecydujemy się na założenie konta firmowego na LinkedIn, należy wiedzieć, jak zrobić to prawidłowo zrobić. Oczywiście pierwszym krokiem jest założenie konta na LinkedIn, jeśli jeszcze go nie mamy.
Następnie w prawym górnym rogu, trzeba kliknąć w swoje zdjęcie, gdzie będziemy mieli możliwość dodania adresu e-mail. Ostatnim krokiem jest kliknięcie w wiadomość, która zostanie wysłana na podany wcześniej adres skrzynki pocztowej, gdzie będziemy musieli potwierdzić dodanie nowego adresu e-mail.
Tworzenie konta firmowego
W chwili zatwierdzenia adresu e-mail pierwszy etap mamy już za sobą. Teraz kolejnym krokiem jest założenie konta firmowego. Jeżeli chcemy kontynuować tę czynność, powinniśmy kliknąć w zakładkę „Zainteresowania”, a następnie wybrać to, co nas interesuje, czyli w tym przypadku „Firmy”.
Podanie nazwy firmy bądź adresu to nie wszystkie wymagane informacje, dlatego podczas tworzenia konta firmowego należy dokładnie uzupełnić dane. W sytuacji, kiedy będziemy chcieli zmienić lub dodać jakieś informacje mamy taką możliwość, co jest oczywiście dużym udogodnieniem dla użytkowników.
Sam proces tworzenia takiego konta nie jest trudny. Wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami i dokładnie wszystko czytać podczas uzupełniania danych.
Czy konto firmowe na LinkedIn jest potrzebne?
Decyzja dotycząca dodania konta na LinkedIn jest kwestią indywidualną, a więc to, czy takie konto zostanie założone, zależy przede wszystkim od właściciela firmy. Warto jednak wiedzieć, że takie konto może przynieść wiele korzyści z uwagi na większą popularność i zainteresowanie potencjalnych klientów.
Im popularniejsza będzie firma, tym większe grono klientów będziemy mogli pozyskać. Oprócz tego prowadzenie takiej strony również nie jest skomplikowane, dlatego nie warto rezygnować z możliwości, jakie może dać nam profil firmowy na LinkedIn.
Może spodobać Ci się również:
Posiadanie małego balkonu nie oznacza rezygnacji z przytulnej zieleni. Wręcz przeciwnie, taki niewielki skrawek przestrzeni może stać się oazą spokoju i uroku, zwłaszcza gdy postawimy na sztuczne rośliny doniczkowe. W…
Czytaj więcej